שלטים לבית כנסת

כשם שאורה של התורה זוהר למרחקים, ואורה של השבת ממלא כל בית בישראל, כך גם אורו של בית הכנסת, חשוב שייראה למרחקים, באופן ברור, מכובד, ומייצג. בית כנסת ללא שלט, או עם שלט לא תקין, יכול להידמות לבית יהודי ללא מזוזה. החשיבות של השלט בבית הכנסת היא עצומה, חשוב שהשלט יהיה גדול, ברור, מואר, מפואר ונראה למרחקים!

סוגי שלטים עיקריים אשר מתאימים לבית הכנסת:

  • שלט מזכוכית – שלטים אשר משדרים יוקרה וכבוד. ניתן להזמין שלט מזכוכית עם חול מותז ואותיות חתוכות, או באמצעות הדפס על הזכוכית. זהו שלט אלגנטי במיוחד, אשר ניתן להכין בהתאמה אישית, ניתן להזמין חריטה על השילוט, בגדלים שונים.
  • שלט מאלומיניום – ניתן להכין שלט לבית הכנסת ובו אותיות מאלומיניום הכוללות תאורה, או חריטה על גבי לוח אלומיניום. היתרון של שילוט מאלומיניום הוא מידה גבוהה של עמידות בפני מזג האוויר. ניתן גם לבצע חריטה אשר תבליט את הכיתוב, וכמובן הכל בהתאמה אישית ובגודל אשר מתאים לכם.
  • שלט מואר – שלטי לדים, שילוט דיגיטלי, שלטי ניאון ופלורוסנטים, ועוד בהחלט משדרגים את השלט לרמה גבוהה יותר. שילוט מואר הוא שילוט מכבד אשר מתאים למשמעות החשובה שיש לבית הכנסת, אשר חשוב שיראו אותו מרחוק ויבלוט ביחס לשלטים אחרים.

להצעת מחיר אטרקטיבית ומידע נוסף - השאירו פרטים בטופס

    ניווט באתר

    חייגו למשרד שלנו: 1-800-800-760

    הנייד שתמיד זמין: 050-9122328

    שלחו לנו דוא”ל: totitoti10@gmail.com

    קבל הצעת מחיר