שלטי פח ומתכת

החל מ 900 ₪

בחברת "תדמית" תוכלו להזמין שילוט על פח למגוון רחב ביותר של מטרות, וליהנות מפתרונות יצירתיים, מעוצבים ומכובדים המתאימים במדויק לצרכיכם. מדובר בשלטים המאופיינים בעמידות גבוהה הניתנים לשילוב עם חומרי גלם שונים, וכן ליישום מדבקות מודפסות או תאורה. לקוחות פרטיים ועסקיים של חברתנו נהנים משירות מקצועי וזמין, המוביל ליצירת שלטי פח מקוריים ובולטים למטרות שיווק, פרסום, זיהוי והכוונה.

6 עובדות על שלטי מתכת

  1. למעשה, שילוט על פח הוא הנפוץ ביותר בעולם השלטים, ומופיעים בין היתר באתרי בנייה, בשלטי חוצות, במפעלים, בחנויות רחוב, במשרדים ובבתי עסק מסוגים שונים.
  2. מרבית השלטים בנויים עם מסגרת מעץ שעל גביה מותקנים לוחות מפח לבן שנצבע בתנור או מפח מגולוון.
  3. יתרונם המרכזי טמון בעלויות נמוכות יחסית לאפשרויות שילוט אחרות ובעמידות גבוהה, אך מצד שני הם אינם בעלי מראה מרשים ולכן פחות מתאימים להצבה בקניונים ובמרכזי קניות בעלי תדמית יוקרתית.
  4. כמו כן, הם לרוב משמשים לשנה עד שנתיים בלבד, אך במידה שהמסגרת עשויה מברזל מגולוון היא עמידה יותר בפני רטיבות ולכן חזקה יותר, דבר המקנה אריכות ימים לשלט בכללותו.
  5. עוד יש לציין, כי שילוט על פח העשוי מאלומיניום מצטיין אף הוא באריכות ימים, ובנוסף לכך מאופיין במראה מרשים ויוקרתי. במקרה זה, ניתן לחרוט את פרטי ולוגו העסק על השלט ולצפותו בציפוי אנודייז, או לחילופין לחתוך את הלוגו והאותיות בחיתוך לייזר ולקבל שלט יפהפה המחזיק לשנים רבות.

להצעת מחיר אטרקטיבית ומידע נוסף - השאירו פרטים בטופס

    שאלות נפוצות

    משום שבחירה בחומר שכזה מעידה על כך שהוא יהיה עמיד בפני מים ולא יחליד בגשם הראשון.

    מתכת נחשבת לחומר נוח לעיצוב ולחריטה ולכן ניתן ליצור מגוון של חריטות דקורטיביות.

    כן. ניתן לבחור בבסיס עשוי מתכת או פח ולהציב עליו נורות לד דקורטיביות.

    בהחלט. ניתן ליצור שלטי מתכת ופח למגוון של דירות, אזורי חנייה ובתי מגורים.

    בהחלט. שלטי הפח משמשים מזה שנים מגוון של משרדי תיווך ובעלי בתים פרטיים אשר מעוניינים ליצור שלט מכירה בלי לשבור את מסגרת התקציב שלהם.

    ניווט באתר

    חייגו למשרד שלנו: 1-800-800-760

    הנייד שתמיד זמין: 050-9122328

    שלחו לנו דוא”ל: totitoti10@gmail.com

    קבל הצעת מחיר